2008 m. gruodžio 28 d.

Gulbės, batonas ir klimato atšilimas II

Che, taip. Lesinkim gulbes, prisijaukinkim jas! kuo toliau tuo daugiau jų pasiliks. O kur laukinė gamta? Gal jos ir poruotis pradės tingėt? O juk tiek mažai reikia sujudint, kad gamtos ratas pakistų! Nežinau kaip jums, mielieji, bet man tai nepatinka. Gulbės šiuo atveju tarsi įkalintos.

REZIUME.
Dėkokime klimato atšilimui, kad kiaurus metus galime grožėtis gulbėmis. Nes jei žiemos būtų kaip mano močiutės laikais, tai TIKRI gulbių įšalimai pasitaikytu kur kas dažniau. :)

8 komentarai:

  1. O nemanai kad tai galima vadint savotiška evoliucija? Juk natūralu, kad kintant klimatui, keičiasi gyvūnų įpročiai. Taip, gal šį pokytį ir pastūmėjo žmogaus veikla, bet lyg ir nesimato daugybės blogų padarinių. M? O ir romantikai lieka patenkinti ir gulbės sočios.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jis turbūt norėjo pasakyt:
    1. Jis yra romantikas.
    2. Klimatas vis dar nepakankamai atšilęs.
    3. Laukia didesnio klimato atšilimo, kad galėtų pasigrožėt gulbėm žiemą.

    P.s. Atsiprašau, jai mano Daugirdo interpretacija pernelyg šaržuota :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mielieji, aš tik bandžiau iš to pasijuokt. Man asmeniškai tai tarsi gyvūnų kankinimas. Juk būtent dėl žmonių kaltės jie neišskrenda, nors turėtų. O kaip jiem geriau tai nieks nežino...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vakaro žaros prieš saulėlydį komentaras parodė kaip tik tą, ką ir sukau galvoje.

    Bandyk juoktis, Daugirdai, iš dalykų, kurie kelia šypsenas, o ne ašaras. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Juokas padeda lengviau atkreipti žmonių dėmesį.

    Bet man visvien liko klaustukas. Tai dabar lesint paukščius ar nelesint?
    Ar spaudžiant šaltukui juos lesint ir taip dar labiau pripratint prie pasilikimo Lietuvoj, ar nelesint. Kai kurioms leist numirt, bet taip atpratint nuo tinginystės skrist iš čia.
    Tai kuri iš blogyubių mažiau bloga?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kažkaip ponai įžvelgiat tai ko nėra (dėl to man ir nepatinka teksto suvokimai). Tiesiog atpasakojau per LR1 girdėtos radijo laidos turinį :)

    Nežinau... gal įdomi išeitis būtų lesint paukščius zoologijos sode, ir paukščiams gerai, ir zoosodas uždirbtų, gal net sutaupytų lėšų skiriamų lesalui. :)

    AtsakytiPanaikinti

Pirmyn! Tavo nuomonė mums įdomi.