2008 m. gruodžio 16 d.

Tebūnie šviesa! :D

Su dideliu entuziazmu ir gražiom viltim labai nedrąsiai žengiu pimuosius žingsnius šiame daug žadančiame "diskusijų bloge". Kaip viso šito didelio pusiau įkvėpėja (pranešimas apie globalinį atšilimą susilaukė neįtikėtinos sėkmės), skelbiuosi blogo administratore ir taikos balandžiu.

Tinklaraščio tikslas yra sukelti įdomias ir aršias, bet kultūringas(!) diskusijas įvairių aktualijų temomis. Liekit pasipiktinimą dėl politikų, žavėjimąsi Amerikos prezidentu, ar idėjas kovai su globaliniu atšilimu nesivaržydami. Humoras, ironija ar sarkazmas čia tikrai nedraudžiami (intelektas taipogi). Net rekomenduojami. Ir nors visa tai kažkuo primena seną nekokybišką siaubo filmą su iš už antkapių išnyrančiais zombiais(?), tikimės susilaukti dideliausios sėkmės.
Taisyklės paprastos: jei nori išrėkti savo nuomonę garsiai (ne tik kukliuose komentaruose po pranešimais), tai pasakai man savo elektroninio pašto adresą ir tu jau komandoje. Tada pranešime išrėži savo pamąstymus, o mes stengiamės į ją atsakyti naujais pranešimais arba komentarais.
Kitokių taisyklių kaip ir nėra .
Taigi... pradedam?:)

19 komentarų:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jeeeeeeeeeeeeeee
    Nu ka gi reikes manau koki viena ar kita karta brukstelti ka nors naglesnio ;)
    Labai smagi ideja :) Netgi drisciau teigti labai GERA ideja :). Reikia nuolatinai reiksti savo mintis ne tik sau paciam, bet su jomis supazindinti kitus :). Juo labiau kad mano nuomone, dauguma problemu sprendimus galima rasti dialogo pagalba, o ne is pradziu imantis neapmastytu veiksmu, "griebt kai meska sikinyka" o po to jau mastyti kas buvo ne taip :)
    Add me please @_@ draugelisinc@gmail.com :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. šaunuolis @_@
    be je visai gera smile'a pasiulei
    šaunuolis @_@ @_@

    AtsakytiPanaikinti
  5. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Retai lendu i blogspot saitus ir nezinau kaip cia reik uzsiregistruot ;/

    AtsakytiPanaikinti
  7. Užtenka turėti el. paštą su @gmail.com. Pasakyti jį man čia arba atsiųsti privačiai ( nebrakonieriauti@gmail.com ) ir tada aš pakviečiu tave į komandą. O paskui... o ką daryt paskui aš nežinau :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. awesomenick7@gmail.com
    thx :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. O paskui... Parašyti gerą straipsnį ir per daug nenusiminti, jai kas ne taip.
    Atrodo, taip, Auguste? ;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Bravo darling...
    Negalvojau kad taip greit susiveiksi ;D
    Is pradziu buvau pries, nes tokiu psl pilna, bet dabar as uz, nes cia siaip gera vieta saviraiskai, nors ir mazam rately... (^^)
    TAip kad sekmes jum ;D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Aš irgi galiu pakomentuoti kaip "anonimas".
    - Gudruolės Jūs.
    :D

    AtsakytiPanaikinti
  12. Kai aš tau pasakojau apie šitą visą jis JAU buvo suveiktas. Prisijungsi, Skė? :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. aš irgi nusprendžiau tiksliau užsimanaiu patapti jūsų komandos nare ir papildyti jūsų gretas.. tad va mano e-mail Greta.B666@gmail.com :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Jei įkalbėsi asmeniškai, būtinai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. As... Gal prisidesiu ^^ Nepazadu, nes bijau kritikos :D O ir siaip, likusias dvi savaites man su netu ir laiku sunkiai, o po to juk eisim kept zefyru, taigi no time rasymui... ^^
    Tik turiu viena klausima- kodel cia vis dar nieko nevyksta..?

    AtsakytiPanaikinti
  16. Smagu, kad iškilo toks klausimas. :-)
    Bet turbūt yra daug smagiau skaityti, sėdint saugiai užsitvėrus internetinėm barikadom, be didelių emocijų pakikenant ir jaučiantis baisiai protingu/protinga... ;-)
    Bet daugumai yra dar smagiau užsiimti visai kitu... :D

    AtsakytiPanaikinti
  17. Jip, misteri vakaro zara, skaitai mano mintis, tenka prisipazint, nors to ir neslepiu, kad daug smagiau yra palaukti ir paskaityti ^^;
    O, beje, kiek maciau cia jau prirasyta kazko- eisiu tuoj skaityt (^^)
    Ir pazadu kuria diena buti ne tik ta, kuri kalba, o pati nieko nedaro, tiesiog dabar nesugalvoju nieko, kas mane domintu tiek, kad net apie tai rasyciau... ^^;
    O, katik sugalvojau! :D

    AtsakytiPanaikinti

Pirmyn! Tavo nuomonė mums įdomi.